ZOOKZ

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Eliin - 30 augusti 2011 20:02

Fick en fråga innan idag om jag kunde visa min Macbook, så här är lite bilder på den. (Tog dom bara snabbt, så klaga inte)


             


Och sist en bild på båda mina dator. 

Mac datorn har jag då fått av skolan och den andra, Acer är min egna. Bara snabba bilder som sagt. 

Av Eliin - 30 augusti 2011 16:55

  Så där lite halv dan bild på en regning eftermiddag


Kom hem för några minuter sen och nu ska jag börja jobba med Engelska läxan. Duktig som man är ;) Vilket dåligt väder det är idag! (som igår) Hoppas verkligen inte att det ska vara så hela veckan...


Igår somnade jag nästan direkt när jag kom hem     Efter skolan åkte jag in till stan och shoppade lite kläder (visar sen) och träffade Jesper. När jag kom hem sen vid sju tiden åt jag mat och plockade ur diskmaskinen efter det så somnade jag på soffan klockan åtta. Var faktiskt skönt att få sova så länge.


Men nej nu måste jag börja.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards