ZOOKZ

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Eliin - 11 augusti 2011 20:14

Insperitionen är på topp och orden bara flyger ut ur mitt huvud. Lyssnar på Laurel Music och läser http://spacetime.blogg.se/ Önskar bara att jag bodde själv så att jag kunde röka samtidigt. Ska sätta mig på golvet och måla naglarna medans jag läsar min bok och bara njuter av att vara så här kreativ lätt i kroppen 



 

Av Eliin - 11 augusti 2011 20:04


 

Säger tack till dig som gav mig själ

Hatar dig som gav mig samvete

Älskar dig som gav mig kärlek


Men nu sitter jag här

Med sönder sliten själ

Med för mycket samvete

och obetydlig kärlek som aldrig blev något mer än saknad 

Av Eliin - 11 augusti 2011 19:58

Varma händer, salta tårar
Kylan i ditt hjärta smittar av
Vill fly, fly bort från eran värld
Till den delen som kan bli min
Vassa stenar mot kallt glas
Samma ljud som när hjärtat ditt blev krossat
Vill vara en av dom
som aldrig kom hem igen
Dina läppar har samma färg
som blodet som rinner längs min panna

Jao

Av Eliin - 11 augusti 2011 13:24



GOD MORGRON   

Foto · Jag
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards