ZOOKZ

Alla inlägg under januari 2012

Av Eliin - 31 januari 2012 19:39

         

Av Eliin - 31 januari 2012 11:06

 


Så ser jag ut idag :)

Har just nu rast till fem i halv tolv. Efter det ska jag ha engelska. Så nu ska jag dricka min oboy och läsa min bok.

Idag slutar jag halv fem och bussen  går fem så kommer hem kvart i sex. Så kommer inte hinna blogga mycket idag för när jag kommer hem ska jag äta, träffa jesper och fixa en powerpoint.

Av Eliin - 30 januari 2012 22:00

Tänkte bara lite snabbt berätta om min dag. Steg då upp klockan sju och tog bussen klockan åtta till skolan. Hade barn&fritid hela förmiddagen och eftersom det bara är jag och fanny som går BF i ettan så är det jag, hon och våran lärare. På lunchen lånade jag en ny bok som jag tänker skriva om, om ett par dagar. Sen hade jag två timmars engelska lektion och för en gång skull var det faktiskt kul! :o Jobbade på som satan och fick as mke beröm efter att jag gjort en muntlig diskution. Fyfan vad glad jag blev. Sen kom jag hem fotograferade och sen kom jesper. Vi dansade och sen så har vi bara snackat. Så det var snabbt min dag. Nu ska jag springa in i duschen sen lägga mig och läsa. 


   

Av Eliin - 30 januari 2012 17:38

       

Av Eliin - 29 januari 2012 15:43

               



Just nu sitter jag och redigerar bilder som jag ska ha till skolan. (bilderna där uppe är ingeting jag ska använda) 
Fast jag är klar med det så ska lägga in allt på ett USB och lägga in bilderna på min mac dator och sen göra en powerpoint. Pluggar gärnet idag, (som jag har gjort hela helgen) Fast ska hem till pappa vid typ fem/sex.  

Av Eliin - 28 januari 2012 20:36




Syns inte så mke på bilden, syns mer i verkligheten. Men ska färga det en gång till om ett par dagar så att det blir ännu mer lila :D   

Jag
Av Eliin - 28 januari 2012 14:30

 


http://keela.se/



Vad får dig att skratta?
Min pojkvän Jonas får mig att skratta hela tiden :) Haha. 


Varför ska man läsa din blogg?
För att den är knasig och kanske inte som alla andras!


Vilka fördelar har du fått tack vara din blogg?
Jag har redan fått massa fördelar, trots att min blogg inte är så jättestor. Jag får paket på posten flera dagar i veckan!



 


Favorit film?
Hitta nemo


Roligaste saken i ditt hus?
Min svampbob-mugg!


Nämn tre saker du vill göra innan du dör?
Krama en panda, bo utomlands och busa med små lejonbarn!


Är du lycklig?
Ja :)


 

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards