ZOOKZ

Alla inlägg den 19 januari 2012

Av Eliin - 19 januari 2012 15:19

                                   

Av Eliin - 19 januari 2012 00:00

Haft en riktigt bra dag faktiskt. Vaknade halv tolv då jag gick upp och tog ett skönt bad. Sen åt jag frukost och gjorde mig i ordning till halv tre. Då mormor körde mig in till stan och jag träffade Breco och Keeiivaan. Hängde en stund med dom sen åkte dom och jag var med Ida, Sam, alex, Nasse och Sara. Tog 316 bussen och åkte till åled och träffade Fille. Vi drog hem till Padde, där han, samme och han brosa va. Så slappade bah med dom. Sen träffade jag Jesper en snabbis och sen har jag bara suttit och snackat med mamma, mormor och Ing-britt. Skit mysigt :) 


 

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards