ZOOKZ

Alla inlägg under november 2011

Av Eliin - 30 november 2011 18:38

Jag har ornitofobi, alltså fågelfobi. Så min största rädsla är fåglar, fast dom senaste månaderna har det gått ner lite. Är inte lika rädd som jag var i sommras. 

Sen vet jag inte vad jag är rädd för. Har inte varit i så många tillfällen där jag varit rädd mer än vid fåglar. 

Jag
Av Eliin - 30 november 2011 16:32

             

Jag
Av Eliin - 29 november 2011 20:37











Pandan Po arbetar på sin pappas nudelrestaurang, dock drömmer han i hemlighet om att bli kung fu-mästare. Under spektakulära omständigheter blir han utvald att rädda alla från den förrymda och dödsfarliga snöleoparden Tai Lung som tidigare också varit en kämpe vid Kung Fu-templet. Po möter däremot mycket motstånd från de fem andra kämparna vid templet och från hans nya mästare Shifu. De tvivlar på hans förmåga. De hånar honom för hans stora kroppshydda samt för hans bristande erfarenhet som kung fu-kämpe. Detta förändras med tiden.. 

    = 3 nudlar av 5


      

Det råder mörka tider. Kung Fu som stridskonst har ingen framtid eftersom den onde påfågeln byggt ett överlägset vapen - en kanon. Men drakkrigarpandan Po och hans entourage ger inte upp. Kung Fu mot kanonkulor. Vem är snabbast?




    = 3 nudlar av 5     







Av Eliin - 29 november 2011 20:28

Idag var jag hemma, orkade inte gå till praktiken. Mår verkligen skit. Jesper sov här och sen kom han hit efter skolan. Men nu har han åkt så det blir att sova själv som jag inte har gjort på tre nätter :S Längtar till jullovet, men ändå inte. Tror inte jag ska gå imorgon iaf, men måste gå på torsdag för då ska jag ficka med pappa på eftermiddagen...


3 praktik dagar

5 skoldagar

5 praktik dagar

3 skoldagar

16 dagars arbete

6 dagars helg

22 dagar till jul lovet 


 

Av Eliin - 28 november 2011 21:37



Jobbat idag :) Riktigt roligt var det.
Sen träffade jag Jesper en stund innan fanny kom och så hade vi en underbar dag på stan. Blev en del nya grejer men orkar inte visa det just nu efter som jag fortfarande är skeeta sjuk :S

Just nu väntar jag på att jesper ska komma om cirka 1 timme o 20 min -_- Slipper iaf sova själv inatt  

Av Eliin - 28 november 2011 09:00

Kärlek...


 

Jag
Av Eliin - 27 november 2011 15:44

Finns ju en del, bland annat när jag bråkar med Jesper. Då gråter jag som fan för vill inte bråka med han för han 'är det bästa jag har. Typ när jag träffar pappa, får då mår jag så dåligt inombords så när vi skils åt så gråter jag för att få ut den dåliga känslan. 


Och sen den här låten får mig att gråta, för den får mig att tänka på Theo som skickade denna låten till mig när jag hade det tufft och han betyde allt för mig. Han har nu valt att inte ha någon kontakt med mig alls och det är tufft att förlora en människa på det sättet.


Jag

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards