ZOOKZ

Alla inlägg under maj 2012

Av Eliin - 20 maj 2012 16:30

   



Det här gick jag runt i igår..

Nu ska jag fixa mig i ordning och plugga matematik. Ikväll blir det nog att hänga med mina fina vänner som vanligt. Imorgon har jag NP i svenska. Och veckan efter det är det mycket som står på spel. En hel dag NP i matten, vanligt matte prov, Engelskaprov, Muntligt tal i NP och en del annat... 

Av Eliin - 13 maj 2012 12:29

Är en död tjej idag... Somnade drygt sex på morgonen och vaknade tio och halv sov/var vaken till halv tolv. 

Nu är har jag just tvättat bort mitt ut torkade smink och jag känner hur svullna mina ögon är. Mest på grund av tårar. 

Hittade ett stor blåmärke på bennet och vet inte alls vart det kommer ifrån. Skumt.


Nu ska jag iaf fixa mig och se om jag har någon matlust överhuvud taget. Sen blir det att träffa min bästa vän som jag behöver mer än något annat.


Hoppas ni har ett bättre liv än vad jag har idag... 





bild från http://livetejobbigt.blogg.se  

Av Eliin - 12 maj 2012 23:29

Tjenare. Trött och sjuk som satan... :( 

Lite glada nyheter har jag i alla fall. Var på Sture och det kändes as bra. Längtar tills jag får börja där. Fick C på ett matte prov och alla rätt på ett englska prov. Gjort ett par NP och det kändes as bra. Börjat på mitt muntliga tal om bisexualitet. Visst tycker inte om att snacka in för folk men det ska nog gå bra. 


Sen det bästa av allt, har fått sommarjobb! :D As glad och taggad. Ska jobba på ett ålderdomshem. Fast det finns ju lite få nackdelar. För det första börjar jag jobba innan skolan slutar så vet inte om jag kan vara med skolavslutningen... Och sen så jobbar jag troligen på Midsommar, vilket är min favorit högtid och något som jag längtat efter länge :( Men det löser sig nog. :) 


 

Av Eliin - 2 maj 2012 17:44

         

Av Eliin - 1 maj 2012 23:26



En jätte charmig bild på mig ^^

Valborg var super! Hade grymt roligt och umgicks med dom bästa! Tog inga bilder själv men ska försöka skramla ihop några ;) Hoppas ni alla haft det grymt  

Allmänt · Foto · Jag

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards