ZOOKZ

Alla inlägg under juli 2012

Av Eliin - 15 juli 2012 16:32

Hade en jätte trevlig dag igår. Vid halv fyra ringde Sam och bad mig träffa honom på Bettans. Så skyndade dit och var med honom en stund innan Danne också kom. Satt där ett tag, åt och umgicks. Gick senare ner till byn för att köpa Boost och träffade även lite folk. 


Vid sex tiden tror jag åkte vi till Åled och bara hade skoj. Båda som vi hade tänkt träffa hade halsfluss haha.. Mötte på Puffen och Räkan. Delade en cigg och sedan gick vi upp mot spånstad och träffade JP på vägen. 
På Spånstad väntade Alex och vi åt hamburgarde och hade det mysigt. Efter en stund drog JP och vi köpte glass och gick sedan för att vänta på bussen.


Vid busshållplatsen blev vi attackerade av skit stora gettingar. Helt seriöst dom största jag har sett. Dom var drygt 30 st och vi dödade runt 12 st. Dom seriöst anföll oss. Skit läskigt var det. 


Tog bussen och dom hoppade av tidigare eftersom jag skulle till Oskarström igen. Åkte förbi ambulansen men tänker inte skriva här vad som hade hänt.  Träffade folk i Oskarström men gick hem ganska tidigt med Jimmy för var sjukt trött. 



 

Av Eliin - 14 juli 2012 14:44

Igår mådde man kasst. Kollade bara film och åt glass hela dagen. På kvällen åkte man in till stan för att käka med bästavän, det slutade med att vi hängde med ett par vänner till Grötvik. 
Det tog ett tag innan vi kom fram och vi hann bli utslängda från bussen, gå i brännässlor, få med oss nästan ett helt träd och en massa andra underliga saker innan vi kom fram till dom andra.
Vi hade en riktigt fin brasa, goda öl och fint folk. Fast jag och Jesper kunde inte stanna länge men det var trevligt ändå. 


Idag vill jag bara åka till brottet och kolla på Lars Winnerbäck men det kommer troligen inte att hända :( 



 

Allmänt · Foto · Jag
Av Eliin - 12 juli 2012 13:49

Filmen igår var precis lika bra som dom andra tre! Skrattade som satan. Nu längtar jag efter att kolla på Magadaskar 3. Skulle kolla på trailen men var tvungen att avbruta efter halva för att jag skrattade så mycket haha! Helt sjukt.


Var sjukt trött efter filmen, men gick ut en snabbis och träffade en fin vän, sen fixade jag vid datorn. Vid elva typ satte jag på en film men jag var så trött så orkade inte se hela, men ändå somnade jag inte för ens klockan sex på morgronen :O Helt sjukt. Höll mobilen i handen en gång så helt plötsligt flög den ner i golvet för att jag tydilgen höll på att somna så hade helt enkelt bara släppt den haha. Jaja så idag är jag helt seg i huvudet. 


Har inga bilder dator just nu så ni får en smygtitt från när jag och Mojje var och fotogaferade.

 

Av Eliin - 12 juli 2012 10:00

 


Här är tröjan jag snackade om. Det är seriöst den könaste outfiten någonsin! Tröja och shorts från Gina.
Lägg gärna märket till mitt fett fina blåmärke! Haha älskar det ^^


Som ni ser på bilden nedan töjde jag örat för ett par dagar sen. Älskar den!

 


Av Eliin - 11 juli 2012 22:03

 

Foto · Jag · outfit
Av Eliin - 11 juli 2012 14:49

Ikväll klockan 18.10 sitter jag i en biosalong i halmstad tillsammans med min familj och Jesper. Ska självklart se Ice Age 4. Hihi så taggad!! 

 

 

   

Av Eliin - 11 juli 2012 13:53


Bra låt!
Sitter just nu i mitt rum med gardinerna ner dragna, med myskläder, härlig musik och mitt sockriga te. 

Har seriöst världens mysigaste tröja! Visar er den sen. :) 

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards