ZOOKZ

Alla inlägg under november 2012

Av Eliin - 29 november 2012 14:31

Av Eliin - 20 november 2012 18:51

   


Skulle plugga matte slutade med att jag kladdade fram det här. Ska försöka ta upp pluggande lite senare igen men nu ska jag försöka få lite ordning på mitt rum. Får se hur det går.. :)

Av Eliin - 20 november 2012 12:08

 



Fortfarande hemma, men ska verkligen försöka ta mig till skolan imorgon. 


Arg och besviken tjej. Läste just kommentarena jag fick av min lärare på mitt engelska arbete. Även fast det kanske inte var så jätte mycket så känns det så jävla mycket. Mitt självförtroende ligger på botten när det gäller engelska. Åååh bläää... 


Men nej nu ska jag inte sitta här och hänga läpp! Lyssnar på Panda da panda och Daniel Adams-Ray och jag ska just fixa med alla min kläder så livet rullar på. Senare blir att plugga lite mer matte.


Woop Woop

Av Eliin - 20 november 2012 09:00

 

Älskar bilden!!


Lycka för mig är att lyssna på en låt som får hela min kropp att rysa och att fastna i en riktigt bra bok och läsa långt in på natten.Lycka för mig är att få vara med min bästa vän och skratta åt precis allt och inget, att få krama min lillebror, att ringa en vän och prata i timmar och att få bra betyg. Lycka för mig är att få känna mig riktigt vacker, att tjuv bada sena sommarnätter, att få känna mig fri och att kolla på One Tree Hill eller Grey's Anatomy. Lycka för mig är att vara i min pojkväns famn och känna att det aldrig kan bli bättre än så här. Lycka för mig är att veta att jag är den jag och jag duger, jag är bra nog och ingen kan någonsin ändra det. Lycka för mig är att veta att jag inte bara existerar utan också lever och förändrar. 

Av Eliin - 19 november 2012 20:53

           

Av Eliin - 19 november 2012 15:34

Hej.
Är fortfarande sjuk och har just kollat på My sisters keeper. Grät typ under hela filmen. Hade sett slutet innan men det var länge sen.

Annars har jag inte gjort så mycket. Drömt riktigt konstiga drömmar. Har på senaste tiden svårt att hålla koll på vad som är dröm och verklighet. Dom flesta drömmar värkar så äkta!

Av Eliin - 19 november 2012 13:01

   

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards