ZOOKZ

Alla inlägg under december 2012

Av Eliin - 28 december 2012 23:32

Av Eliin - 26 december 2012 15:30

På väg till Halmstad nu. Lyssnar på Panda Da Panda, målar naglarna och läser en bok jag lånat av min syster. Min syster läser en massa fantasy böcker och det är inte riktigt min stil. Men har för mig att hon sa att den inte var så mycket fantasy stil, får se om den är bra ^^

Senare ska jag träffa min bästa Jenny. Gud vad jag har längtat efter henne.

Av Eliin - 26 december 2012 11:46

Av Eliin - 26 december 2012 08:30

 

Av Eliin - 25 december 2012 22:54

Var och shoppade idag med mitt hjärta och lillebror. Köpte en skjorta till nyår (visar den senare) och dom här super fräcka dojjorna. Daniel köpte en snygg tröja som matchar min skjorta super bra :) hihi. Lyckades inte köpa något på rean men där brukar jag aldrig hitta något... 


Imorgon åker jag till halmstad, så får se hur bloggningen blir resten av lovet. Ska försöka blogga en del i alla fall. Annars kan ni följa mig på Instagram - Eliinaaowe, för där kommer det garanterat att uppdateras. (hoppas jag hehe) 


Skorna kommer från New Yorker i Malmö och kostade 300 kr ^^ 

   

Av Eliin - 23 december 2012 21:40

Tjenare bloggen! 
Haft lov sen i tordags och då kom min fina Daniel ner hit. Lycka!
Så dom senaste dagarna har vi mest kollat film, spelat och sovit. hihi. Tiden bara flyger iväg och imorgon är det redan julafton. Som jag längtat, som ett litet barn faktiskt. Alla säger att julen var mycket bättre när man var barn och att man längtade mycket mer då men för mig är det inte sant. Är lika pirrig i magen som då och vill bara att det ska vara julafton nuuuuuuuu! Kommer fira med dom bästa och kan inte vänta på att få äta all god mat och öppna alla julklappar. Ååååååååh, kan inte den här natten bara gå fort!!


Håller just nu på att intsallera mitt Sims 3 igen och kommer nog spela det länge. Så ja, timmarna kommer ju bara rulla iväg. Hihi. Ni får ha en riktigt god jul! Med en massa glitter, snö och julmirakel. :D


 

Hej

Av Eliin - 20 december 2012 17:38

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards