ZOOKZ

Alla inlägg under september 2012

Av Eliin - 30 september 2012 22:37

Tack vare alla läsare har nu besöksrekordet slagits! ^^ Nu får vi se hur Oktober går.


 

Av Eliin - 28 september 2012 13:15

Sitter nu på tåget mot Halmstad och jag kunde inte må bättre! Kanske mobilbloggar lite i helgen annars hörs vi på Söndag när jag kommer hem igen. Följ mig på instagram - Eliinaaowe. Där kommer jag uppdatera i alla fall ^^ 


 

Allmänt · Foto · Jag · Resor
Av Eliin - 28 september 2012 13:15

 

Av Eliin - 27 september 2012 17:32

Har jag gjort något av det jag skrev innan? Haha nej istället försvann jag in i redigerings programen, musiken och texterna. Något som händer ganska ofta. Passade även på att i detta läget ändra min design. Gick på två sekunder typ ^^ Hoppas ni gillar det. Tycker att det var på tiden efter som den har sett likadan ut hela året. 


     

Allmänt · Foto · Jag
Av Eliin - 27 september 2012 14:39

Efter en lång skoldag är jag äntligen hemma, men det betyder en massa plugg. Samhälle och matematik. Har även en del skisser att jobba på och packningen inför imorgon. Jag skulle helst hinna städa också men det räknar jag inte med.


Har en massa planer, funderingar och saker som jag kommer på i sängen precis innan jag somnar som jag måste ta tag i. Tänker som allra bäst innan jag somnar. Hehe. Men nu ska jag sätte igång med att beta av alla grejer jag ska göra.


   

Av Eliin - 27 september 2012 12:00

Är så grymt otroligt lycklig!!! Ville bara att ni skulle veta det... ^^


         

Av Eliin - 27 september 2012 09:30

 

Av Eliin - 27 september 2012 09:15

Godmorgon bloggen :)

Sitter nu på min förste lektion - samhälle. Sitter och svettas eftersom jag sprang upp för alla trappor ^^

Idag går jag i skolan mellan 9-14 så vi hörs någon gång efter det. Så länge får ni ta er i kragen och plugga på ;)

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards