ZOOKZ

Alla inlägg under mars 2012

Av Eliin - 14 mars 2012 14:32

Sitter just nu och pluggar matematik. Minst fyra sidor med volymer, klot, pyramider, former och area ska jag få gjort. Det är bara att jobba på ^^



       

Av Eliin - 14 mars 2012 12:54

Kollade just mina mail och såg att HFAB hade mailat mig tillbaka igen :D Ska på interjuv den 24 mars klockan 9! Asså haha kommer vara så död, kommer behöva stiga upp typ halv åtta på en lördag :O Men, men vad göra man inte... Vill ju verkligen ha det här sommarjobbet. Och jag behöver det verkligen eftersom jag både ska åka till London och Norge i sommar...


 

Av Eliin - 12 mars 2012 22:03

Efter att jag solat, jobbade jag lite med filmanalysen. Inte kunde jag tro att en filmanalys skulle vara så svår! Sen drog jag till Centrum och träffade Thilda. Köpte hennes plånbok. Sen träffade vi Katja och Fanny S.


Kollade på film och fotade lite. Sen drog jag hem och träffade Jesper. Kollade på BB. Sen gick vi ut och träffade Fanny B och Anton.


Idag började jag mitt liv som Demi-vegitarian. Ska nog bara vara det några månader eller så men eftersom min mamma också är vegitarian så är det lätt för mig att ändra min kost. Som demi-vegitarian får jag äta allt utom kött. Jag får äta fisk och kyckling.


Katja, Jag o Fanny S

 

Av Eliin - 12 mars 2012 13:56

     

Av Eliin - 12 mars 2012 09:28

Igår åt jag då frukost ute i solen. Såå jävla mysigt. Satt där säkert i flerar timmar med mamma och bara pratade. Sen gick jag in och duschade, sen någon timme senare sprang jag min runda. Sen snabbt hem och byta kläder och fräscha till sig sen springa ner till Centrum för att hinna med bussen.


Blev klämd i buss dörrarna >< Men åkte till Åled med Fanny S och Emma, träffade Samme, Padde o Fille. Tog bussen hem halv nio och gick hem till Jesper och åt popcorn och kollade film.


Idag ska jag ta hand om min lillebror som är jätte sjuuuk! Snäll syster han har.



 

Av Eliin - 11 mars 2012 11:25

Godmorgon bloggen ^^


Den här dagen kommer vara riktigt skön. Ska snart ta på mig joggin brallor och ett linne och gå ut och äta frukost i solen. Sen ta på mig mina jogging skor och gå ut och springa en runda. Efter det ska jag antingen städa lite på mitt rum eller fortsätta lite med filmanalysen.


Aa men nu måste jag dra. Puss, puss






Av Eliin - 10 mars 2012 17:37

Hejj bloggen...
Här sitter jag och gör inte så mycket. Det händer typ ingenting ikväll.. dö trist.


Varit hemma hos min pappa och firat hans födesedag. 40 år gammal blev han. Japps, inget mer med denna lördag..


 

Av Eliin - 9 mars 2012 22:46

Här kommer bilderna från idag! Tycker Samuel Larsson och Alex Bäck ska ha stort beröm för det här och alla andra som var med och hjälpte till. Riktigt grymt var det :) 


Dåliga bilder, men så blev det...


                             

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards