ZOOKZ

Alla inlägg under oktober 2011

Av Eliin - 18 oktober 2011 18:11

   

Av Eliin - 16 oktober 2011 13:26

 

Läste klart den här boken för ett par dagar sen. SÅ JÄVLA BRA! Älskar den verkligen, typ den bästa boken någonsin. Man lever sig verkligen in i boken för den är skriven på ett så himla bra sätt. Man kan verkligen känna alla känslor och under dom sista 30 sidorna eller vad det var så grät jag som fan. Visst var skit trött när jag läste slutet (kan vara därför jag grät så himla länge sen) men slutet var sjukt bra. Nu ska jag leta upp tvåan och köpa den med det samma. 

Döden i dina ögon - Raohel Ward

Av Eliin - 15 oktober 2011 17:21

          

Av Eliin - 15 oktober 2011 13:12

Gjorde värsta grymma inlägget igår men internetet cpade och det försvann :( 

Av Eliin - 13 oktober 2011 17:44

Det blev för mycket 

För oss båda två

Du var blind för allt

Jag låg redan på marken

Men nu känns stegen lätta

Jag ser det när du går

Och när du ler

Blir livet bra
Vi tar en dag i taget

och idag, var det underbart



   Sitter här och lyssnar på Håkan Hellström... Känner för att hitta på något ikväll men vet inte om jag orkar, sen ska fanny och alex på Ku... Blir nog bara att göra  något hemma och hitta på något i morgon istället. 















Av Eliin - 13 oktober 2011 13:38

                 


Gatorna så tomma

Marken så blöt 

Det var som att himlen började gråta

när du gick

Tomma gator tillsammans med mig

Det finns ingenting att se

Bara en värld utan dig 

Av Eliin - 13 oktober 2011 13:13

Hej. Fortfarande hemma. Kanske går i morgon men jag vet inte. Fick just veta en skit tråkig grej, som gör mig riktigt jävla arg. Men nu ska jag försöka plugga lite och redigera bilder. 


 

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards