ZOOKZ

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Eliin - 19 augusti 2011 16:02

Hej alla läsare. Tänkte skriva om min dag idag.


Vaknade klockan åtta och bara segade igenom allt. Klockan halv tio var vi inne i stan på rengbågen. Och så fick vi beställa fika och sånt, så åt vi det och jag började må skit illa för det var så mycket grädde så fick lämna halva min. Vilket var skit pinsamt. Och sen hade vi lektion där om att vara Lärling. Tycker det var jätte intressant att lyssna på och det gjorde mig mer sugen på att börja jobba. Fast det tog bara en timme så halv elva var vi klara. Så jag, Fanny, Micha och Matilda gick först och köpte en tändare, sen till Donken där Micha och Matilda köpte mat. Medans jag väntade dom så typ låg jag nästan och sov. Sen gick vi till Gallerian och satt där. Skulle på toa men allting bara strulade sig, haha. Sen träffade vi Caroline och några. Sen tjugo minuter över tolv så tog vi 400 bussen hem. Den var knö full så fick stå upp hela resan och sen ös regnade så var helt dygn sur när jag kom hem. Gick direkt upp och la mig och sov typ till lite efter tre. 

Nu ska jag duscha, och sen vid fem kommer fanny och hjälper mig att städa. Sen vid tjugo i sju kommer Liam och ska sova här 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards