ZOOKZ

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Eliin - 28 augusti 2011 15:17

Söndagar suger verkligen :(

Gör verkligen ingenting, ligger fortfarande i soffan... Har egentligen en del att göra men jag har ingen ork. Men fan, jag måste ju. Vill inte ligga här hela dagen.


 


Imorgon börjar min första riktiga skol vecka, med lektioner och allt. Har två barn&fritid lektioner på förmiddagen och efter lunch har jag två engelska lektioner. Sen blir det nog in till Halmstad :)

Av Eliin - 28 augusti 2011 14:31

 

Vaknade kvart i åtta av ösregn. Steg inte upp förens vid elva. Har bara legat och segat mig men idag ska jag försöka göra ett inlägg där jag visar hur jag fixar mitt hår.

Av Eliin - 28 augusti 2011 00:15

Tänkte bara berätta lite mer om vart jag studerar någonstans :)


Jag pluggar då på Traineegymnasiet som ligger i Hyltebruk. Det är lixom ett Lärlingsprogram och jag har Barn&Fritid som inriktning. Så jag praktiserar/jobbar mer än vad jag pluggar. Man jobbar två veckor sen går man i skolan i en vecka. Och så håller det på hela läsåret.
Det tar 45 minuter att åka dit med buss från min hem ort Oskarström (Som ingen känner till)

Ska jobba på Valhalla, vilket är en grundskola. Ska jobba på förskolan där med fritis och sånt. Så det är det här jag kommer hålla på med i tre år.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards