ZOOKZ

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Eliin - 8 augusti 2011 20:07













Av Eliin - 8 augusti 2011 14:47

Jag har insett att min senaste kyss var. . .  Igår, med en massa folk
Jag lyssnar på . . . Party musik fast jag egentligen vill lyssna på något annat
Jag pratar bara med . . . mig själv :)
Jag tycker om . . .  pepsi max.
Min första riktiga kyss var . . . Gullig.
Jag avskyr när folk . . . Inte vågar ta första steget.
Jag gillar . . . Att dansa
När jag vaknar på morgonen är jag . . .trött på att mitt huvud dunkar 
Jag är förälskad i . . . Svenska artister som Veronica Maggio och Timbuktu
Jag kommer alltid minnas . . . Första gången jag var full
Sist jag grät . . . Var jobbigt
Min mobiltelefon är . . . är cp :O 
Kärleken är . . . Konstig
Innan jag går och lägger mig tänker jag . . . dom senaste dagarna händelser 
Just nu tänker jag . . . På gårdagens härligheter 
Bebisar är . . . är  skit söta
Jag vill . . . Lycka

Av Eliin - 8 augusti 2011 13:28

Okej skumdicot igår var gryyyyymt!!! Träffade folk jag inte hade träffat på cp länge! Hahha sen gick ville runt med en hemköp påse som tröja xd 


Men hade sjukt kul iaf och hoppas att det blir ett nytt snart!!!!!



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<<
Augusti 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards