ZOOKZ

Alla inlägg under december 2011

Av Eliin - 5 december 2011 23:58

Det kanske finns hopp ändå...

Av Eliin - 5 december 2011 22:44

Bestämt mig att inte blogga ni när jag mår så här, men nu gör jag det ändå. Och jag bryr mig inte om, om folk kommer säga att jag är sjukt deppig och emo. Inget jävla fel med att vara emo heller, inte för att jag är det.


Okej, jag trodde allting skulle bli bra nu. Jag skulle göra allting bra men får bara bak slag. Ingen verkar vara på min sida längre. Allting känns bara skiit, det är typ bara skit. Önskar jag inte hade börjat på den jävla skit skolan! Att jag aldrig hade träffat dom, att jag aldrig hade litat på dom eller någon alls. Önskar att jag inte hade litat på någon alls. 


Vet inte vad jag vill skriva egentligen. Bara att livet är skit. Och jag önskar att jag hade tänkt lite mer. Att jag hatar mig själv just nu, för jag tycker att allt är mitt fel. Det är jag själv som har satt mig i den sitsen. Fast det är inte riktigt sant och jag vet det men det är så jag känner. Och har ingen att snacka med, ingen alls.


Längtar tills jag flyttar.



Juste, ska aldrig skaffa barn heller, för det är bara taskigt mot barent.

Av Eliin - 4 december 2011 22:50

En timme Just Dance med Fanny :) Känner mig på topp och lite utmattade men på ett skönt sätt. Druckit as mycket vatten idag med, säkert över tio glas. :) Blir att dansa i morgon med efter skolan med henne och ludvig. Härligt.

Som ni såg var Just Dance 3 med på min önskelista, så att jag kan dansa när jag vill och det är ett bättre tränings pass där. 



 

Av Eliin - 4 december 2011 22:39

Jag vill berätta allt för henne. Varje lite detalj. Hur sårad jag blev, hur det kändes. Men då måste jag berätta allt. Även den biten jag gjorde. Det finns så mycket att berätta att det skulle bli för mycket.  Så jag håller tyst en stund till och försöker komma på hur jag ska börja. Hade varit så mycket enklare om jag hade sagt det från början, så hade vi tagit bit för bit tillsammans. Men jag trodde på det han sa och lovade att inte berätta för någon. Nu går han bakom ryggen på mig och jag önskar jag inte hade varit så blind. Önskar jag kunde dela mina känslor med henne. Men det dröjer nog ett tag till innan jag berättar... 


Av Eliin - 4 december 2011 01:52

                     

Av Eliin - 3 december 2011 16:19

Tjena bloggis, hittils har jag skrivit klart loggboken för vecka 43,45,47 o 48. Skickat ett mejl till mamma och ett till tobias. Gjort klart Engelska läxan och är typ klart med det jag ska skicka in till tidningen. 


Sen har jag och mamiie köp chips å dip eftersom vi inte åt det igår och köpt mat. Redan ätit för jag var verkligen hunrig. 


 

Av Eliin - 3 december 2011 14:42

Blev inget shopande, as dåligt väder. Ska försöka igen imorgon. Så idag blir det att göra allt det där andra. 


 

Av Eliin - 3 december 2011 10:00

Idag blir det stan med mamiie, ska köpa klder till jul/nyår och lite sånt. Glad att äntligen fixa mig och komma ut lite. Men har en del att göra också, skriva loggbok, barn&fritids uppsats, eng läxa, skicka några mail, svenska arbete som det verkligen är panik med, städa rummet och en del andra saker som kommer in i livet. 

Hoppas ni får en mysig december dag 


Bild från kära halmstad för ett par dagar sen

 

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards