ZOOKZ

Alla inlägg under december 2011

Av Eliin - 17 december 2011 00:00

Måste börja med att säga tack till alla dom som älskar mig. Till alla dom som bryr sig om mig och till alla dom som får mig att le när jag bara vill gråta! Tack till alla er som stöttar mig, till alla er som säger att jag är underbar. tack. tack. tack. För det finns så mycket skit det är ute och ni är alla guldvärda. Tack.


Nu ska jag kolla på film och sen sova. Lyssnar på för mycket tagg musik bara för att jag inte ska få chansen att tänka. Behöver inte tänka Ha det gött! Livet är ganska underbart! 


 

Av Eliin - 16 december 2011 13:47

Vet att jag sa att jag skulle orka gå idag men det gjorde jag verkligen inte. Har så jävla ont i bröstet. 


Mardrömmar två nätter i rad... Fick andings nöd första natten och jag vaknade av att jag skakade och inte kunde andas. I natt var det inte lika farligt men ändå hemskt. Får hoppas att det försvinner snart annars får jag prata med Stefan efter jullovet. 


Puss


En bild innan jag färgade håret svar 

 



Av Eliin - 15 december 2011 21:01

En insida av rosa moln

Ett hopp om frihet

Om pengar, om lycka

En utsida av grå betong

Som lever på hoppet
Om en ny vardag


   

Av Eliin - 15 december 2011 14:24

Hemma idag, men ska nog gå imorrn.

För det är ju sista dagen på praktiken den här terminen och jag ska vara på Ior då. 


Haft en underbar veckan hittills hoppas den sista delan blir lika bra :)

Nu ska jag nog spela Sims 3 


 

Av Eliin - 13 december 2011 18:54

Tjenare bloggisen :) 


Haft en underbar dag, fast varit skiiit trött. Hah när vi kollade på film med baren var jag nära på att somna flera gånger. Idag är det ju lucia så baren sjöng för föräldarna sen hade vi Yoga oxå. Riktigt MYSIGT. 


Sen fikade jag med pappa och lämnade tillbaka en julklapp jag köpt för mycket och köpte en ny till en annan person. 
Nu ska jag leta upp en bra film, duscha och sen sova tidigt. För är skit trött och måste vara pigg imorrn för då är det ute dag.


   

Av Eliin - 12 december 2011 19:35

   






mascara o läppglans - HM

String - Gina

I love jul trosor - Lindex

Kondomer - Tiger

Av Eliin - 12 december 2011 12:30



http://ellasvanberg.blogg.se 


Vad fick dig att börja blogga? - tyckte att allt med design, videos och modebloggar verkade så intressant, så jag bestämde mig för att försöka göra en egen, såklart, så rolig som möjligt.
Favorit affär? monki, hm och carlings! hm för baskläder, de andra för lite mer utstickande saker
Tre saker du alltid har med dig? min mobil, min systemkamera och min humor
 
Vem är din förbild? - har ingen riktig förebild faktiskt. tror jag tycker om mer att leva som jag tycker är bra.
utseendemässigt är det nog megan fox.
Vad är det roligaste med att blogga? - alla roliga kommentarer, dela med sig av sina tips och designa och hitta på saker!
Vad är speciellt med din blogg?- ibland får man ta saker med en nypa salt eftersom jag ofta skriver vad som kommer upp i huvudet. jag delar inte med mig så mycket av mina problem på bloggen. siktar hellre in mig på att skriva fulinggrejer och ger såklart en massa tips om kläder, osv.
Favorit låt? - everything with medina.
 
 


Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards