ZOOKZ

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Eliin - 1 december 2011 21:41

Hej, ska snart gå ner och fråga om vi  har popcorn. Är skeeta sugen och sen ska jag sätta på en film och försöka att somna lite tidigare idag. Önskar att jag vore frisk, det är så tråkigt att vara sjuk. Varit sjuk i snart två veckor typ. Bättre en för ett år sen, då jag verkligen var riktigt, riktigt sjuk. I lite mer än tre veckor. Guud vill inte ens tänka på det. Snälla, gör mig frisk igen :/


 

Av Eliin - 1 december 2011 17:05

 

Av Eliin - 1 december 2011 15:23

                                                       Min favorit  

Av Eliin - 1 december 2011 12:51

Hej. Blir bara sjukare och sjukare typ. Det känns så iaf. Fast jag är nog mindre trött nu än innan men jag ska försöka vända dygnet så att jag går upp tio istället för tolv. 

Kollar på 16 and pregnant, det är en sån vecka på MTV så dom visar det hela tiden. Längtar tills jag får en egen bebis. Fast då ska jag har stadigt med eknomi så att jag kanv köpa gulliga kläder till den. Typ addidas skor och convers. 



 


Av Eliin - 1 december 2011 06:00

       

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards