ZOOKZ

Alla inlägg under september 2012

Av Eliin - 12 september 2012 14:31

Blöt tjej med svullen läpp sitter och dricker kallt vatten ur en pepsi flaska med sugrör ^^


   

Av Eliin - 12 september 2012 11:31

Sitter nu på historia lektionen... Tråkigt! Haha. Ont i läppen har jag oxå, men ska inte klaga. Glad som satan för den! :D

Idag ska jag försöka få mamma att köpa skor till mig. Vill ha dom nu ^^

Nu ska jag försöka lära mig något. Ciao

Av Eliin - 11 september 2012 20:30

   


Borde jag eller inte? Kanske ska köpa ett par liknande skor fast blåa. Men är verkligen kääär i dom här!

Av Eliin - 11 september 2012 18:16

 


Här får ni en suddiga cam bild som bevis på att jag faktiskt har piercat läppen ^^ Glad tjej

Av Eliin - 10 september 2012 15:06

Så nu sitter jag här i Malmö igen. Började klockan elva och slutade två. Vill bara tillbaka till Oskarström igen... Men det är bara 4 dagar kvar, så får överleva. 


Ont i hela kroppen fortfarande. I hela vänstra sidan av kroppen sen jag och danne ramlade, i nacken och armarna sen jag dansade och benen som jag haft hela helgen. Men det är bara att le och va glad, det går ju över snart.. 


Idag ska jag plugga lite historia och samhälle. Hatar historia men det finns inte så mycket att göra åt saken. 



 

Av Eliin - 10 september 2012 11:15

 

Av Eliin - 9 september 2012 12:27

Skoja bah när jag skrev att jag va i Johansfors. Varit i sennan hela helgen. Haha knas!

Idag mår man som man mår. Ikväll åker jag hem igen.. :( men haft en otroligt underbar kväll igår och hela helgen har varit underbar!

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards