ZOOKZ

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Eliin - 6 september 2012 18:45

 

Av Eliin - 6 september 2012 15:34

Har just läst klart boken jag köpte, önskar så att den aldrig tagit slut. Får se till att läsa om alla från början igen.

Varit uppe två gånger för att gå på toa och ätit winnerbröd. Mums på det. Finns ju lite fördelar med att vara sjuk ^^
Men nu ska jag sätta på några avsnitt av andra avenyn.

Av Eliin - 6 september 2012 12:04

Hej världen.. Idag ligger jag hemma och är sjukt. Yeah...! Så idag blir det väll mest att ligga i sängen och läsa, kolla serier och spela Sims. Låter helt okej när man tänker efter ^^

Imorgon bär det av mot Halmstad igen och jag kan inte bärga mig!

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards