ZOOKZ

Alla inlägg den 23 september 2012

Av Eliin - 23 september 2012 23:39

 

Av Eliin - 23 september 2012 22:49

Dålig uppdatering hela veckan. Förlåt för det!


I helgen var Daniel hos mig här i Malmö. Haft en riktigt mysig helg. 

På fredagen myste vi bara med min bror och kusinerna. Kollade på mupparna hehe. Riktit mysig film. 

På lördagen chillade vi bara genom dagen och på kvällen träffade vi Edwin. Åt på China Box (kärlek) och kollade på någon random film på bio haha. Bara valde en film utan att veta någonting om den. Men den var helt okej. 

Idag har vi firat mamma som fyllde år i fredags och sen bara chillat genom dagen. 


Men imorgon är det måndag igen och dags för nya tag. Har en del skolarbeten jag måste bli klar med. Så ni får ha det  gött och jag ska försöka uppdatera oftare ^^



 

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards