ZOOKZ

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Eliin - 25 september 2012 13:47

Tjenare bloggen! ^^ 

Sitter just nu och fyser häcken av mig i mitt iskalla rum.. Värmer fungerar inte :( Så här sitter jag med värk i hela kroppen och önskar det var sommar ute. Ätit underbart god kycklig och funderar på att göra varm chocklad eller kanske te. 


Har i alla fall varit grymt duktigt har gjort klart samhälles uppgiften som ska vara inne ikväll. Inte skickat in den ännu för tänkte ta en snabb titt på den senare eftermiddag och se om den kan förbättras. A+ här kommer jag! ^^ Haha nej men är faktiskt ganska nöjd med det jag skrev. 


Senare kommer det blir att plugga matematik, vilket jag kommer får göra varje kväll tills matteprovet nästa vecka. Läser Matematik 1b just nu och vill ha minst D i det eftersom jag bara fick E i Matematik 1a..  Ja så det blir att plugga, plugga, plugga.. 


Var vänlig och klicka igång videon i inlägget nedanför. Tack så mycket ^^ Ha en underbar dag!


 

Av Eliin - 25 september 2012 12:18

Slår snart besöksrekord, behöver ungefär bara tvåhundra besökare till den här månaden. Ja jag får väl hoppas på den här sista veckan ^^ 


 

Av Eliin - 25 september 2012 09:00

 

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards