ZOOKZ

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Eliin - 21 april 2012 16:15


Spotify - Musik är något av det bästa som finns. Snor alltid mammas bara för att hon har premium. Hihi ^^


   Solen som kom efter regnet :) 



 Tuggumi - Extras absolut godaste tuggumi!



 Froosh- Nyttigt, Nyttigt och gott :) 

Av Eliin - 21 april 2012 15:45

Min stora dröm är att resa och se världen. Jag vill flytta här ifrån för jag är så himla trött på den här hålan. Jag älskar människorna här men jag vet att världen har så mycket mer att ge. Det finns så mycket mer att se.


Jag är 16 år och har bara varit utomlands en gång och det var i Danmark. Och jag kommer inte ens ihåg något av det för att jag var så liten. Jag vill se England, Frankrike, Grekland, Italien, USA, Japand, Spanien, Norge, Canada, Australien m.m Ja typ hela världen. Helst av allt vill jag besöka New York.


Men just nu är mitt liv lite upp och ner. Det är helt knas och jag vet inte ut eller in. Så vecka 18 efter valborg åker jag troligen iväg till Malmö en vecka för att rensa mina tankar och besöka den stad jag älskar...



   

Av Eliin - 21 april 2012 13:54

           



Bilder från weheartit.com, Gina och Lindex ;)   

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards