ZOOKZ

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Eliin - 17 april 2012 18:46

Fick en fårga vart jag redigerar min bilder och jo det ska jag berätta för er allihopa. 

I Picasa 3. Det är bara att söka det på google och ladda ner det gratis. 
Det är ett skit bra program för grundläggande ändringar, det är inte heller så kompliserat.  


 

Av Eliin - 17 april 2012 11:05

Tisdagar är jobbig. Men som tur är får vi gratis varm choklad och kaffe i skolan. Så det får mig att överleva :)


Något som jag hatar att göra är att redovisa både i englska och svenska. Fast tycker engelska är mycket jobbigare. Har under terminen lyckas smitta från alla redovsiningar. Hahha busiga jag ;) Men nu är det dags, för jag har två redovisningar jag måste göra dom här sista veckorna.


Men jag hatar det. För jag blir så himla nervös i onödan. Jag är duktig och så men när jag ställer mig där uppe får jag ont i magen och huvudet. Min mun torkar och jag börjar stamma lite också. Haha jag är så nojig.


 

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards