ZOOKZ

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Eliin - 26 februari 2012 23:55

Säger att jag varndrat vidare, att jag har glömt dig. Men ibland faller jag tillbaka. Jag är bra på att låtsas. Håller mig rak i ryggen och så fort någon får ett nys om det så nekar jag. Nej, dig har jag glömt för länge sen.


Vi brukade ligga i min säng, vakna hela natten och prata om alla misstag och problem. Torkade varandras tårar innan jag somnade i din famn. För sov oss på morgonen, men vi tog det lugnt. Allt var bra, vi hade varandra.


Jag har gått vidare men ibland faller jag tillbaka. Tänker på allt vi haft, på allt vi har och på vad vi kunde få. Du vet vem jag var och vem jag är. Den som jag behöver mest. 


Så många gånger jag drömt om att skaffa familj med dig. Bo i en lägenhet med ett vackert litet barn. Du, varje morgon och varje kväll. Men jag har gått vidare, jag har glömt. 


"Men du är nog den jag borde vara hos"

Av Eliin - 26 februari 2012 23:35




Tog en löpning runda till Senna och tillbaka med fanny. Svin kallt på vägen hem annars var det underbart. Sen kollade vi på Bb och drack te. Underbart slut på lovet. Fast pallar inte måndag imorgon :(   

Av Eliin - 26 februari 2012 20:03

Tänkt blogga men det är inte kul utan bilder. Kan fortfarande inte ladda in blider från Ihponen och jag har ingen aning varför. Gaaah! Hatar det :( 


Jaja här har ni en bra låt iaf :) 


Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards