ZOOKZ

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Eliin - 15 februari 2012 18:52

Lycka, letar vi inte alla efter något som kallas lycka. 

Jag vill ha lycka, jag vill ha glädje. Jag har det ibland. Oftast när jag umgås med mina vänner eller familj. Men jag kan också känna lycka ibland när jag är själv. När jag får göra något jag älskar eller att jag bara känner mig väldigt lugn och lätt inombords. Jag känner mig lycklig på fester och i soffan framför en film med bästa kompisen. Lyckan finns runt om kring oss. Man måste bara öppna ögon lite.


Att vara lycklig 24/7 tror inte jag är möjligt. Alla har en dålig dag då och då. Utan sorg skulle lyckan inte ha något värde. Utan uppförsbackar skulle det inte finnas några nerförsbackar... Utan något ont skulle det inte finnas något gott. Man måste få lite av båda för att hålla livet i balans. Man kan inte vara lycklig varje sekund, men i det stora hela kan man ha ett lyckligt liv. Jag har ett lycklig liv när jag tänker på det stora hela. 


Tipsar om en bra och tänkvärd blogg. www.febbs.se 

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards