ZOOKZ

Alla inlägg under december 2012

Av Eliin - 11 december 2012 17:04

Så här snygg kan man vara på donken ^^

Av Eliin - 11 december 2012 13:48

Av Eliin - 8 december 2012 12:30

Tio frågor om dig själv

Namn ? - Eliin 

När fyller du år ? - 5 oktober

Några piercingar ? - öronen, navel, näsa, läpp

Vad har du på dig just nu ? - Underkläder, ett par jeans och en vit/svart randig tröja

Vilken årstid är bäst ? - sommaren, fast uppskattar alla årstider

Hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - Sova ut men ändå vakna ganska tidigt, gosa i sängen en stund, mysa vid frukosten och sedan ta en dusch.

Vad tycker du mest om hos dig själv ? -  min humor haha

Vad är du bra på ? - Att få mitt rum att se stökigt ut men ändå veta exakt vart jag har allting (tills någon kommer och rör på grejerna...)

Vem älskar du mest på denna jorden ? - Min lillebror

Sover du hellre själv än tillsammans med någon?- Spelar roll hur min rygg mår men föredrar oftast att sova med någon

 

Fem frågor om din familj

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - Nej, bara med min mamma

Vem är coolast ? - Jag såklart hihi

Har ni något husdjur ? - Ja, en hamster och en katt

Vem står för underhållningen ? - Min syster troligen

Vem sover du oftast med ? - Mig själv

 


Nio frågor om kärlek


Är du kär just nu? - Mer än någonsin


Har du kysst någon ? - ja


Har du ett förhållande? - ja


Är du romantisk? - I mitt huvud kanske haha


Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - båda har sina fördelar men ha ett förhållande är ju bäst


Har du varit tillsammans med två samtidigt? - haha nej


Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammmans ? - Vet inte riktigt, 22-24 kanske


Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - haha nej


Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Tror inte det nej.

 

 

Av Eliin - 7 december 2012 11:15

 

Av Eliin - 6 december 2012 12:54

 


Snygaste skiten någonsin! Vill ha, vill ha, vill ha nu! Men nej, får väll försöka vinna på lotto eller något. Fast kanske har jag någon snäll läsare som vill skicka det här till mig, lovar att du får en kaka ^^ hehe


Skiten kommer från www.notme.se

Av Eliin - 6 december 2012 10:19

Godmorgon

Vaknade vid åtta för att följa min favorit till tåget, saknar honom redan men vi träffas ju imorgon och då kan jag pussa på han hela helgen. (som varje helg hehe) 

Är fortfarande hemma och sjuk som jag varit sedan i måndags men mår lite bättre idag. Ska snart gå och göra mig lite frukost och sedan ska jag försöka plugga en massa. Har varit sjuk i ca tre veckor till och från så har en massa plugg att hinna med. Annars så kommer jag svara på alla mejl, kommentarer och tävla i alla julkalendrar. Hihi love it!



 

Av Eliin - 5 december 2012 15:59

Är med och tävlar hos BYYEMELIE i hennes julkalender. Är med och tävlar om bland annat ett presentkort på 200 kr hos solentro.se, ett presentkort på 100 kr hos Glitterboxen, om ett valfrit armband från BeccaDesign och om en valfri "Sparkling Dust Protector" från Skal-Man

Finns även fler tävlingar som jag inte deltagit i, så klickan och tävla du också :) 


 

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards