ZOOKZ

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Eliin - 4 december 2012 14:29

 


Är med och tävlar hos Adaras.se  Va med du också.


Är även med och tävlar hos Naxoo.blogg.se  Om bland annat en väg deco och en godiebag. Kolla in det du med!

Av Eliin - 4 december 2012 14:15

dagens..

dagens humör: Helt okej
dagens mående: Sjuk, så allt jag känner är typ blä
dagens borde: Plugga
dagens frisyr: I tofs
dagens smink: inget
dagens klädsel: Linne, trosor och mitt sköna tänke som jag släpar med mig vart jag än går idag
dagens planer: Överleva haha
dagens vill ha: Mer julmust och min fina daniel
dagens fundering: Varför jag blir så jäkla sjuk hela tiden
dagens beroende: Alla tävlingar på bloggarna nu för tiden
dagens tråkigaste: Att daniel inte är här, att jag är sjuk och har ont i hela kroppen
dagens längtan: På att bli frisk och kunna gå ut i snön
dagens super längtan: Till jullovet då jag kan umgås med min daniel hela tiden
dagens gjorde dig glad: Julmust haha älskar julmust
dagens låt: No One Does It Better - You Me At Six



 

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards