ZOOKZ

Alla inlägg under november 2011

Av Eliin - 27 november 2011 15:10

                 

Av Eliin - 27 november 2011 09:30

Min lillebror får nog mig att må bäst, han är det gulligaste jag vet. Ljuset i mitt liv typ. :) 


Och sånt här:


 

Jag
Av Eliin - 26 november 2011 14:35

Har inte ens fixat mig än :o

Kunde inte sova i natt, steg upp typ tolv och nu sitter jag vid datorn. Försöker hitta vart man raderar sin bdb men hittar inte det längre sen den nya bdb, så har raderat en massa bilder där och rensar mina bilder på fb med. 

Ska smsa Manda och se om vi ska sova annars blir det att slagga hos Ludde :) 



 

Av Eliin - 26 november 2011 08:45


  


Öland <3

Foto · Jag
Av Eliin - 25 november 2011 23:42

Hejsan bloggen :) 


Hahha värsta sämsta inledninge men ja det får vara så.
Haft en underbar dag med Ludvig :) sen drog man hem till Ida tsm med anton o alex och där var oxå min syster. Vi kollade bara på film och snackade.  


   

Av Eliin - 25 november 2011 13:14

Vet att jag ska att jag skulle gå till praktiken idag men det blev inte så, fick värsta mens värken inatt. Så sov typ inget och det gör fortfarande ont som fan. Ska träffa min älskade ludde idag men vet inte om jag orkar, men jag vill ju verkligen träffa honom. Sen när jag kollar ut och ser att piss regnar ute är jag ändå lite glad att jag har mens värk så jag slipper gå ut ;) 


Men nu ska man fixa sig iaf 

 

Av Eliin - 25 november 2011 09:00

Sådana här är bara jobbiga egentligen men jag kör ändå...


Ett ögonblick är väl när min lillebror Joakim föddes, jag skylle fylla fem och min syster tre. Han var så liten! Jag och min syster köptet ett var sitt gosedjur i sjukhus kiosken till honom. Dom hade sådana ploppar så vi kunde sätta fast dom i den vagen/lådan/saken bebisar ligger i. Så satt vi där och fickade och han var det vackraste som fanns. Det är han fortfarande. :) 


För två år sen.

 


Jag

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards