ZOOKZ

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Eliin - 23 november 2011 22:45

Tror inte jag har någon favoritfödelsedag, minns faktiskt inte så många. Fast min senaste var faktiskt riktigt bra, fast jag trodde den skulle bli skit och ville verkligen inte fylla år. Men har en underbar familj och underbara vänner så det blev verkligen en underbar dag <3 Fick underbara presenter och en rolig dag på stan med bästisarna! 


 

Jag
Av Eliin - 23 november 2011 18:49

         

Av Eliin - 23 november 2011 18:12

Såg just welcome to the rileys, inte så himla bra men den var okej. Det handlar om ett äldre par som förlorat sin dotter i en bilolycka och en dag träffar mannen en 16 åring strippa och han börjar ta hand om henne. Som sagt inte så bra men den är inte dålig. Den är okej. 


 

Av Eliin - 23 november 2011 16:15

 

Jag
Av Eliin - 23 november 2011 13:24

Vet faktiskt inte mitt favoritminne, det är svårt att välja ut ett. hmmm...

Ett av dom är nog när jag, mina syskon och pappa åkte upp till Stockholm när Ewa var gravid. Då fick vi hänge med på sån där undersökning och fick se hur bebisen såg ut. Det var underbart att får höra ens egen halv lillebrors hjärta slå. 
Sen var det nog när han Rasmus var född och han var så pytte,pytte liten och jag hade han i min famn och bara kollade på honom i timmar. Jag var bara elva år då.

Och sen finns det ju en massa andra med men är dålig på sånt här...  


 

Jag
Av Eliin - 23 november 2011 12:06

                     

Av Eliin - 23 november 2011 11:37

Hej

Gick inte till praktiken idag, mår inte alls särkilt bra...

Steg upp klockan tio och gick ner och åt frukost och snackade med mamma o lillebror. Nu lyssnar jag på musik och bara chillar vi datorn. Idag ska jag bara ta det luungt! Har varit så himla upptagen dom senaste dagarna att jag knappt hinner tänka känns det som. Men livet leker :) 


Bild efter att jag klippte mig :P 

 

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards