ZOOKZ

Alla inlägg under september 2011

Av Eliin - 21 september 2011 20:03

Jag tror på gud och så och ber ibland till honom. Men om det med Jesus och sånt bryr jag mig inte ett skit om. Jag är konfimerad. 


Vilken jävla tro? 


Det finns ju mycket jag tror på. Jag tror på att livet blir bättre ju mer tiden går. Jag tror att även fast jag inte vet något nu så kommer mitt liv bli bra när jag är stor. Jag tror på att jag kommer att klara mig. Kanske till och med bra. 

Av Eliin - 21 september 2011 19:40

   



GAHHAHAH FAN VAD FUL BILD men men hade ingen annan xd HAHHA 

Dagens · Jag · Listor · outfit
Av Eliin - 20 september 2011 22:34

Hiss


  •  Sov morron
  •  Sommar väder 
  •  Fester
  •  Lös ögonfransar 
Diss
  • Att behöva gå upp halv sex på morgonen 
  • Stökigt rum
  • Hjärnskakning 
  • Dåliga cover
Av Eliin - 20 september 2011 20:58

 


Jag ligger gömd under löven 
jag ligger gömd under snön 
Jag har fastnat med händerna i marken 
i minnet från en mardröm




Klockan är sent 
Det finns ingen tid, för dig 
Jag lever mitt liv nu 
Med någon som älskar mig




Jag hade slutat prata
Jag var så van och stänga av
Du frågade vem som förstört mig
Och jag gav dig inget svar

Jag tog allting för givet
Det var något fel på mig
Jag måste varit någon annan
Innan jag kände dig



Jag kan sitta själv i parken
Tills solen har ändrat färgen i mitt hår
Jag kan offra allt jag har för ingenting
Jag sträcker mig så långt det går
Men jag behöver dig kom hit och rör om
Jag behöver nått att skriva om


Jag vill leva för dan 
och inte låta natten sluka mig nå mer.

Om du vill ha mig 
så säg till. 
För själv vet jag inte vad jag vill. 

Och jag kan gråta först när dom har gått 
ja mina känslor har jag svårt att lämna bort. 



Jag börjar om 
varenda dag. 
Försöker vara det dom vill att jag ska va 
men när jag somnat på natten har jag glömt om jag själv mår bra.



 


Från låtar av Melissa Horn. Hon sjunger så himla bra texter.

Av Eliin - 20 september 2011 13:42

 


Nu har jag verkligen hamlat fel, jag mår verkligen inte bra just nu. 
Jag vet hur jag inte vill ha det men vet inte hur jag vill ha det. Det är därför jag inte kan förändra något, därför jag inte kan röra mig framåt. Jag måste ta reda på vad jag vill men det är så himla svårt. Allt är bara så himla svårt ju. 
Har ett viktigt val att göra. Ska jag fortsätta gå Barn & Fritid eller ska jag byta till Bygg & Anläggning? Och om jag väljer Barn & Fritid ska jag då byta prao plats eller ska jag stanna? Och om jag vill byta, vart vill jag då byta?  

Det är sånt jag inte vet och jag måste komma på svaren snart, nästan nu 
Av Eliin - 20 september 2011 12:10

   


Mina öronhängen som jag köpte för någon vecka sen. 

Av Eliin - 19 september 2011 14:18

Den här var svår... 


Hahah Kanske att jag bygde det högsta tornet på fritids :) 


 

Dagens · Jag

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards