ZOOKZ

Alla inlägg den 23 september 2011

Av Eliin - 23 september 2011 13:52

Måndag: Hade studiedag och jag vaknade upp jämte älskling i Getinge. Fixade mig och så och vid två någon gång tog vi bussen in till stan. Träffade Safet, Annie och Boby och hängde med dom, sen gick vi och köpte hamburgare. Sen vid lite efter fyra tog jag bussen hem åt och jesper gick till körskolan. Hoppade av bussen och möte fanny och så gick vi hem till Lukas och Jonathan som vi var barnvakt för. Sen ramlade jag i trappan och fick hjärnskaning och ett fetta blåmärke på bennet. 

Ser större ut på riktigt

 

Tisdag: Var hemma eftersom jag hade hjärnskakning. Gjorde inte så mycke. 


Onsdag: Jobbade jag mellan halv sju och klockan två. Sen gick jag ner till Österled och träffade Jesper. Hängde en stund med lite folk innan vi gick hem och firade Mamma som fyllde 42 år. Mormor och Ing-britt kom oxå och dom stannar här till lördag. Sen vid sju åkte Jesper hem. 


Torsdag: Jobbade igen mellan halv sju och två. Lärde mig göra en sån där cool ödla av pärlor. Sen gick jag igen ner till Österled och träffade Jesper. När vi kom hem sov jag i två timmar för jag var helt slut. Sen åkte jesper hem igen vid sju och jag träffade Lucas, Mango och Johan. Hängde med Mango och Johan ner till centrum för att se om det var någon där men det var det inte så gick hem igen. Städa lite snabbt på mitt rum och hängde med Sara när hon skulle åka på en grej. Kom hem vid tolv eller något.


Fredag: Orkade inte jobbet. Sov länge och har inte gjort så mke idag. Har huvudvärk.


Lördag: Ska träffa Penny.

Söndag: Ska på bokmässa. Så håller på att göra tidinställda inlägg för den dagen =)

Dagens · Jag · Listor
Av Eliin - 23 september 2011 13:32

Hej alla läsare :) 


Orkade verkligen inte gå till jobbet idag. Så stannade hemma. 


Sitter just nu inne på joakims rum för då kan jag kolla på Disney samtidigt. Och sen så städar mormor mitt rum och hon ska sätta på ben på min säng så just nu går det inte attt sitta i den. 


Ikväll vet jag inte alls vad jag ska göra. Hoppas det händer något iallafall. 


 

Av Eliin - 23 september 2011 13:21

Pallar egentligen inte den här men jag åt fläskfile och klyftpotatis. 


Ni får en gammal bild på mig oxå för att det här inlägget är så tråkigt att till och med en flodhäst hade dött... 


 

Dagens · Foto · Jag · Listor

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards