ZOOKZ

Alla inlägg den 20 augusti 2012

Av Eliin - 20 augusti 2012 19:15

Tjenare världen!

Kommer komma sådana här tråkiga inlägg utan bilder ett tag. Men läs texten för mitt liv är så intressant!! Hah

Måndag idag = lika med skola igen.
Soft dag idag igen (som det kommer vara hela veckan typ) Ja men började klockan tio och har varit ute hela dagen. Hade drag kamp så jag lyckade riva upp ett sår på armen. Sen när vi paddlade kanot så råkade jag bränna ett märke på armen. Haha så jävla klantig.
Men paddlade som satan så troligen träningsvärk imorgon. Har mest varit slappt för att lära känna varandra. Vilket vi redan har gjort lite.

Sen drog jag och åt på pizza hut med min familj och sen till Malmö festivalen en stund.

Just nu ligger jag i badet och tvättar bort allt svett ifrån idag. Riktigt varmt har det varit.

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards