ZOOKZ

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Eliin - 16 november 2012 16:21

Heeej. 
Det första jag vill skriva är att min hals dödar mig!!! 


Så då var det klart. Om ett par timmar kommer Daniel hit och jag längtar så. Även fast vi senast sågs i onsdags så känns det som en evighet. Fast hur kul han kommer ha det när jag ligger med feber, är jag inte så säker på. Men det får han leva med ^^


Ja, så idag har jag bara legat i sängen och kollat på gossip girl och drucikt smoothie. Lyckades även redigera alla bilder till media uppgiften med lyckades inte med att sätta ihop bildspelet... Det var krånligare än jag trodde. 


Hoppas ni alla är lite piggare än vad jag är och att ni får en rolig fredagskväll, nu ska jag gå tillbaka till dom sista avsnitten på säsong två ^^ 


Dragen bild

 

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards