ZOOKZ

Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Eliin - 11 oktober 2012 15:17

Har varit hemma sen klockan två och nu ska jag börja plugga. Undra hur många timmar jag lägger ner på det... Känns som en jävla massa. Ska plugga historia och idrott och som vanligt är jag så trött att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Var riktigt kämpigt att gå upp imorse...

Men bara en skoldag kvar sen är det helg och då drar jag till bästa Halmstad :D Får se hur det blir med bloggningen då.. 

Mongo bild... ^^ 

 

Av Eliin - 11 oktober 2012 12:48

Glad tjej som fick det här på matte provet! Nästa gång ska jag börja plugga i tid så att jag kan nå ännu högre. Men är grymt glad för det här :D

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards