ZOOKZ

Alla inlägg under mars 2012

Av Eliin - 9 mars 2012 14:43

Hejsan hoppsan lillebror!
Gick upp klockan 8 och fixade mig och så. Åt muffins som jag själv har bakat till frukost ^^Tog bussen till skolan klockan 10 och hämta uppgifter och skrev ut ett papper från Skattverket.



Sen kvart över tolv tog jag bussen hem och satt vid en jätte jobbig tant som lyssnade på allt som jag och Fanny B sa och la sig i, i allt vi pratade om...

Just nu väntar jag på Jesper som ska komma med min andra dator och sen ska jag möta Emma och sen dra in till stan och protostera mot ACTA. Efter det vet jag inte riktigt vad som händer. NÅgot roligt hoppas jag :)


Så här ser jag ut idag :)



 



BB

Av Eliin - 8 mars 2012 23:57

Hej bloggen!

Just nu ligger jag i min säng och har just kollat på BB. Tycker Hanna R är så jävla skön men stör mig som fan på Tenny. Tyckte att han var rolig i början och så men nu är han bara dryg.


Ja ikväll har jag nog varit på väldigt retligt humör. Sagt lite för mycket om vad jag tycker till folk. Bråkat med min bästavän (fast det händer ibland) och varit sur på en kille. Men har faktiskt en bra anledning för att vara sur!

Det var ju så att vi skulle ses igår och jag ringde han vid kvart över fem och sa att jag var klar och kunde ses nu. Han sa att han bara skulle fixa moppen och att det inte skulle ta så långt tid. Efter tre timmar då han typ inte svarat i telefon på en och en halv av dom åker jag till slut hem till honom. Det komiska är att han blev skit sur på mig en gång när jag inte hade sagt att det var en fest hos en kille som det egentligen inte var fest hos från början. Asså jag fattar inte.



Men ja det är så det är här i livet. Borde egentligen sova för ska upp sju imorgon och duscha innan jag tar bussen till skolan. Men är inte så särkilt trött, bara mest trött på människor.


 

Av Eliin - 8 mars 2012 19:01

Hej bloggen!!

Vet att jag just nu är sääämst på att blogga men det blir så ibland.

Igår klockan fyra drog jag och Fanny B in till stan och träffade Theo en snabbis innan vi drog till folkparken och hämta Club XL biljetterna som vi ska sälja. Så vill ni köpa, är det bara att höra av er :) Sen drog hon hem och jag träffade Sid, väntade på Liam i tre timmar men han kom aldrig. Träffade Fanny S och Fimpen och sen drog jag och Sid hem till Liam och vi sov där.

Idag vakande jag nio och bara glott på film och slöat tills Liam kom tillbax från skolan, då jag och Sid drog in till stan. Där sa vi hej då och jag träffade Fabbe, Breco, Katja, Thilda o Fanny S. Var bara där en stund sen drog jag hem och träffade Jesper. Bakade Muffins som jag råkade bränna lite eftersom jag lagade mat samtidigt.

Nu ska jag fixa och dona lite innan jag lägger mig och kollar på BB och O.C Kanske ska träffa Jesper sen igen.

Imorgon ska jag stiga upp vid sju-halv åtta och duscha och fixa mig. Sen vid nio tar jag och Fanny B bussen in till Hylte. Då hon ska göra ett engelska prov och jag ska hämta lite uppgifter eftersom jag har två veckors hemstudie. Sen hem igen och fixa lite sen träffa Emma och åka in till demostrationen mot ACTA.



     



Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards