ZOOKZ

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Eliin - 9 januari 2013 19:59

Sov riktigt dåligt i natt, somnade redan tio på kvällen men vaknade redan klockan fyra och kunde inte somna om. Somnade troligen efter ofta någon gång men sov så himla lätt att det inte hjälpte mot min trötthet. 
Efter middagen kände jag hur mitt humör började gå ner. Var skit trött, hade lågt blodsocker, hade ont i hela kroppen och detta gjorde så att mitt glada känsla gick ner mot deppighet.

Så jag tog att skönt varmt bad med en massa levande ljus, badbomb, ansikt- och hårlera. Nu mår jag mycket bättre och ska försöka plugga lite. Börjar klockan åtta imorgon så ska även försöka sova ganska tidigt idag igen. Hoppas jag kan få sova alla åtta timmar.


         

Av Eliin - 9 januari 2013 16:55

 

Av Eliin - 9 januari 2013 14:00

Bloppis Del 2

 

Mejla mig på eliinaaowe@live.se om du är intresserad. Om du varken bor i närheten av Malmö eller Halmstad får du betala frakten också. Räknar inte med att få något sålt med hade alltid varit roligt om det hände ^^ 


 


60 kr, Storlek 32/34 (killstorlek, är som S/M för mig) 

 

 

    

 

30 kr, Storlek 146/152

 

 

 

 

60 kr, Storlek 36 

 

 

 

 

40 kr, Storlek S

 

 

 

 


70 kr, Storlek S

 

 

 

 

40 kr, Storlek 36 (aldrig använd)

 

 


Av Eliin - 9 januari 2013 11:30

Sitter här och drömmer om min Speggi som jag fick i julklapp. Har nog inte riktigt fattat att snart är den min. Längtar som satan tills jag får ställa den inne på mitt rum och fixa och dona med alla grejjor som ska va i den. Har bläddrat igenom alla bilder flera hundra gånger. Kommer bli en så lycklig tjej när jag får den. Hihi. Världens bästa julklapp!!!


För er som inte vet vad en Speggi är eller vill köpa en så kan ni går in HÄR



   

Bilder från Speggi.se och Weheartit.com


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är Eliin och jag har levt i 17 vackra höstar.
Jag är en väldig kreativ och tänka person. Pluggar Media på cybergymnasiet i Malmö.
Häng med in i mitt liv som är fullt av musik, foto, kärlek, trams och förvirring.

I think we're crazy

but I think we'll be okay.

I know that you love me

and I know that you know

that I feel the same way.

 

I know this is hard

but I think we'll be okay.

I know that it hurts

to listen to what people say.

 

I could care less

as long as you're with me.

People love to judge but just them be.

 


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013
>>>

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards